Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Офіс у смартфоні

09.07.2019

Думаю, ні для кого не секрет, що сьогодні Офіс великих платників податків значну кількість адміністративних послуг надає в електронному вигляді. Що й не дивно: фіскальна служба у тренді загальнодержавного курсу на тотальну діджителазацію.

Отже, які саме опції має Електронний кабінет і які послуги може отримати платник у режимі on-line, як то кажуть, не виходячи  з офісу.

Електронний кабінет – це майданчик онлайн-комунікацій фіскальної служби, яка виступає у форматі сервісної, та, власне, платника податків.  Через нього платник отримує всю необхідну інформацію, що міститься в базах даних контролюючих органів. Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення.

Нагадаю, електронний кабінет платника має дві функціональних частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет).

Вхід до відкритої частини (https://cabinet.sfs.gov.ua/) надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДФС, які є загальнодоступними.

Як отримати доступ до привату? Все просто – для цього достатньо стати власником так званого електронного ключа, який надають акредитовані центри сертифікації (пункти обслуговування є в кожній області). В приватній частині –інформація про самого платника, а також – цілий спектр послуг:

-подання звітності;

-подання заяв та запитів;

-перегляд облікових даних платника;

-отримання довідки про відсутність заборгованості;

-листування з контролюючим органом;

-реєстрація податкових накладних;

-реєстрація РРО та КОРО;

-iнформацiя з реєстрiв операцiй та транзакцiй в СЕА ПДВ та СЕА реалiзацiї пального;

-стан розрахунків з бюджетомом.

Всі ці послуги доступні всім платникам, що мають ключ.

Зазначу, що наразі триває активне впровадження таких актуальних електронних сервісів, як Е-чек, Е-аудит, Е-акциз, «Єдине вікно», яке було розпочато минулого року. Наш Офіс націлений на максимальне вдосконалення електронних сервісів.

Ключова мета новацій: мінімізувати виробничі витрати, оптимізувати робочий час кожного платника, знизити корупційні ризики та зробити  більш простим та зручним для кожного платника звітування й отримання послуг з боку фіскалів.

Отже, шановні платники, пам’ятайте: ми завжди онлайн і готові до спілкування!