Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Спасибі, що робите нас кращими! – в Офісі підбили підсумки кампанії опитування платників

10.04.2019

Результат перевищив очікування: 92% учасників анкетування задоволені якістю індивідуального супроводження в Офісі великих платників, значна кількість відзначає її зріст. Відтак, отримали красномовне підтвердження:  наш девіз «Платник – передусім!» -  має реальне втілення.

Нагадаємо, кампанія анкетування великого бізнесу тривала місяць і завершилось 5 квітня. Цього року у ній взяло участь 1177 підприємств – це 80% від загальної кількості великих платників, які знаходяться на нашому податковому супроводженні.

Найактивнішими виявилися підприємства, які обслуговуються у Харківському, Львівському, Дніпропетровському та Одеському регіональних управліннях. 100% наших платників відгукнулися на наше звернення. Цікавим виглядає й аналіз найбільш активних галузей, представникам яких небайдуже, як їх обслуговує Офіс. Досить жваво долучилися до анкетування підприємства паливно-енергетичного комплексу та виробничої сфери: 94% з них дали відповіді на запитання; також 90% підприємств агропромислового комплексу та 60% фінансових установ надіслали нам анкети.

Отже, шановні платники, завдяки опитуванню ми дізналися, що:

-ви виступаєте «за» індивідуальне супроводження (92% респондентів відчувають його переваги);

-ви бачите покращення та розширення сервісів Е-кабінету (97,7% опитаних платників це відзначили);

-ви задоволені контактом зі своїм консультантом-координатором (87,4%);

-ми стали працювати краще (майже 63% опитаних відчули позитивні зміни в якості обслуговування Офісом протягом року).

Аналіз побажань та пропозицій свідчить про вашу зацікавленість (відзначило багато платників) в безпосередньому контакті та дискусії – зокрема, в участі у семінарах (тематичних і комплексних), які організовуються Офісом. Як приклад: щодо законодавчих змін та нововведень. Ми також почули ваше бажання отримувати якомога більше роз’яснень та консультацій від фахівців Офісу.

Як з’ясувалося, попри постійну роботу команди Офісу з надання підприємствам досить великої кількості оперативних та вичерпних консультацій від фахівців – потреба в них не зменшується. Тому Офіс готовий активізувати роз’яснювальну діяльність та проводити тематичні семінари, тренінги, круглі столи, тощо. З графіком проведення семінарів та роз’яснень Ви зможете ознайомитись згодом на нашому суб-сайті.

Нагадаємо, що кожного дня команда Офісу готує для Вас роз’яснювальні та інформаційні матеріали, відеоролики, аби допомогти Вам у веденні податкового обліку, зробити нашу співпрацю комфортнішою та зрозумілішою. Уже зараз Ви можете переглянути наш інформаційний та відео-контент на нашому суб-сайті, сторінці у Facebook , чи на Ютуб-каналі Офісу 

Ми щиро вдячні кожному, хто взяв участь у акції, висловився щодо наболілих питань, дав оцінку роботи команди Офісу, а відтак – допоміг нам стати кращими й професійнішими!

До речі, зауважимо, наші комунікації з вами не обмежуються кампанією опитування. Уже сьогодні ми розпочинаємо роботу над модернізацією нашої роботи та реалізацією Ваших побажань, а Ви й надалі можете надсилати свої думки, зауваження та пропозиції нам на електронну адресу: vpp.media_office@sfs.gov.ua