Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Новий порядок обміну електронними документами

14.11.2017

Офіс великих платників податків ДФС повідомляє, що 15 листопада набирає чинності наказ Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557 (далі – Наказ № 557), яким затверджено новий Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами.

Наказом № 557 визначено, що електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі договору, що визначає взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу.

Електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації XML оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС.

Автоматизована перевірка здійснюється в день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення.

Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом 2-х годин із часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших 2-х годин наступного операційного дня.

Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. У другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата й час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа й автора квитанції).

Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник такого документа з обов'язковими реквізитами, у т.ч. з ЕЦП підписувача (підписувачів) відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис».

Оригінал електронного документа має забезпечувати підтвердження його цілісності й справжності в порядку, визначеному законодавством (у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, у т.ч. у паперовій копії).