Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Запорізьке управління надало 1217 адмінпослуг

13.08.2019

З початку року до Запорізького управління Офісу великих платників податків ДФС надійшло та було опрацьовано 1217 звернень суб’єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг та сервісів (не враховуючи 158 запитів, отриманих та опрацьованих в електронному вигляді). В порівнянні з показниками за 7 місяців минулого року їх загальна кількість дещо збільшилася – на 152 послуги. Що стосується електронних запитів, то в 2018 році ця форма взаємодії стосовно отримання послуг платниками не використовувалася.

За словами начальника управління Романа Афонова, представники великого бізнесу, які обслуговуються в Запорізькому управлінні, разом з електронними сервісами, які надаються на центральному рівні он-лайн через «Електронний кабінет», користуються можливістю отримання адмінпослуг і на місцях. Так, найбільше великі платники потребували адміністративних послуг у вигляді довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету - 460 та реєстрації книг обліку розрахункових операцій - 373. При цьому, загальна статистика поточного року доводить, що великі підприємства все активніше обирають саме електронну форму спілкування з контролюючими органами.

Запорізьке управління Офісу великих платників податків ДФС нагадує, що зразки заяв та Інформаційні картки на кожну послугу, яка надається великим платникам, розміщено на суб-сайті Офісу великих платників податків ДФС http://officevp.sfs.gov.ua/okremi-storinki/vidkriti-dani/380711.html.