Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

У Харківському управлінні Офісу обговорили особливості реєстрації акцизних складів та акцизних накладних

11.06.2019

В Харківському управлінні Офісу продовжуються роз’яснювальна робота з платниками податків щодо реєстрації в системі електронного адміністрування реалізації пального.

З цього питання відбулась зустріч з керівництвом ПРАТ «Полтавський ГЗК», яке є найбільшим гірничо-збагачувальним коомбінатом в Україні, виробником та експортером залізорудних котунів до Європи, що застосовуються у чорній та кольоровій металургії та виробництві сталі.

Під час зустрічі обговорювалось питання щодо необхідності реєстрації бензовозу  пересувним акцизним складом у разі, якщо він після заправлення з акцизного складу, в свою чергу, цілодобово заправляє декілька одиниць технікі, яка працює в кар’єрі на території підприємства.  

Податківцями було зазначено, що бензовоз повинен обліковуватись в Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне. Включення до цього Переліку буде здійснюватись автоматично на підставі даних акцизних накладних, зареєстрованих в ЄРПН, або на підставі заявок на переміщення пального засобами, що не є акцизними складами пересувними.

При цьому, представників комбінату попередили про заборону переміщення пального транспортними засобами, що не зазначені в акцизних накладних, зареєстрованих в ЄРПН, а також не зазначені у заявках на переміщення пального.   

До того ж, враховуючи особливості витрат пального на гірсько-збагачувальному комбінаті та керуючись положеннями п. 231.3 Податкового кодексу України, податківці зазначили, що акцизна накладна може бути складена підприємством не пізніше останнього дня звітного місяця на загальний обсяг втраченого пального в одному примірнику у разі реалізації пального, зокрема, з акцизного складу для власного споживання чи промислової переробки або на обсяги втраченого/зіпсованого пального…

Також в ході зустрічі представникам підприємства  повідомили про прийняття Закону ВР України щодо відстрочення застосування штрафних санкцій за відсутність ліцензій на право  зберігання пального, обов’язковість наявності яких було передбачено починаючи з 1 липня 2019 р.