Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

У Дніпропетровському управлінні відбулося засідання «круглого столу» з представниками підприємств гірничої галузі та металургійної галузі

12.04.2018

У Дніпропетровському управлінні відбулося  засідання «круглого столу», на якому обговорювались критерії, згідно з якими визначають позитивну податкову історію платника ПДВ. З представниками підприємств спілкувалася начальник відділу податкового супроводження підприємств гірничої галузі та інших підприємств Олена Працько.

Як зазначила Олена Працько: «Відповідно до пункту 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018  N 117, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку».

Зокрема, актуальними для великих платників податків є наявність основних фондів, земельних ділянок, сплата до бюджету податків та зборів, ЄСВ. Товари/послуги, що поставляються (виготовляються) платником податків, а саме придбання й поставку одного товару або послуги, зазначеного в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі, становлять більш 50 % від загальної суми поставки товарів/послуг, зазначеної платником податку в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі за останні 6 місяців.

Наприкінці засідання звернуто увагу присутніх, що у платників ПДВ є можливість перевірити щомісяця у своєму електронному кабінеті, чи мають вони позитивну податкову історію за показниками, розрахованими ДФС.