Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

У Харківському управлінні Офісу ВПП відбувся семінар для платників податків

13.07.2017

Представники великого бізнесу Харківщини  стали учасниками семінару, який відбувся під головуванням в. о. начальника Харківського управління Офісу великих платників податків ДФС Тетяни Самойленко.

Також доповідачами під час заходу були начальник відділу податкового супроводження підприємств машинобудування Світлана Красна та начальник відділу податкового супроводження підприємств житлово-комунального господарства та будівництва Тетяна Ларіна.   

Основною темою семінару стала особливість роботи Системи автоматизованого моніторингу відповідності  податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків.

Відкриваючи семінар Тетяна Самойленко повідомила, що з 1 липня 2017 року почала повноцінно працювати електронна системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ відповідно до норм п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України.

Вона відзначила, що система автоматизованого моніторингу запроваджена з метою оперативного реагування на зловживання недобросовісних платників податків, тобто не лише бачити потенційні порушення, але й мати змогу унеможливити безпідставне формування податкового кредиту ще до моменту подання податкової декларації з ПДВ, вже на стадії реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Наразі весь документообіг проходить в електронному вигляді без людського втручання.

Платникам податків було  роз’яснено:

-механізм внесення інформації, яка міститься у податкових накладних або розрахунках коригування до Єдиного реєстру податкових накладних, відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ від 29.12.10. №1246 (із змінами);

-перелік підстав для прийняття рішення щодо реєстрації або відмови в реєстрації податкових накладних відповідно до положень Постанови КМУ від 29.03.2017 №190;

-критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджені наказом МФУ від 13.06.2017 №567

-організаційні та процедурні засади діяльності Комісії ДФС, а також права та обов'язки її членів, які затверджені наказом МФУ від 13.06.2017 №566

Також учасники семінару детально зупинились на питаннях, які виникають під час заповнення Таблиці даних платника податків, яку платник податку має право подати на розгляд Комісії ДФС у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

У ході семінару були надані відповіді на практичні запитання платників податків  щодо реєстрації податкових накладних при передоплаті за товар або повернення товарів, строків прийняття комісією рішення про реєстрацію або блокування податкової накладної.

Під час семінару присутні були проінформовані про зміни, які внесені до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств наказом Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 467.

Наприкінці семінару платники поділилися своїми напрацюваннями по вирішенню проблемних питань, які можуть виникати під час реєстрації податкових накладних в ЄРПН, а також подякували за корисну отриману на семінарі інформацію. В. о. начальника Харківського управління закликала представників бізнесу до подальшої співпраці в цьому напрямку.