Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

У травні на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення

04.06.2018

Керівник одного з товариств двічі звертався на сервіс «Пульс» з приводу складання перевіряючими акту про відсутність за місцезнаходженням підприємства його посадових  осіб  та відповідно не надання документів на перевірку. У першому зверненні мова йшла про наявність при цьому на робочому місці адвоката, який є законним представником товариства. Дніпровським управлінням Офісу надана відповідь, що у адвоката не було  документів, які підтверджують, що він є законним представником товариства. У другому зверненні мова йшла про наявність у адвоката всіх необхідних документів, але Дніпропетровське управління Офісу надало інформацію, що адвокат, який представився представником товариства, довіреність на представництво інтересів підприємства або будь – яких інших документів, які підтверджують його представництво інтересів підприємства не надав. Таким чином, документально не підтверджено що адвокат є представником товариства та має правові підстави діяти в інтересах підприємства.

Також  юрист іншого товариства повідомила про блокування податкових накладних, які намагалося зареєструвати підприємство. Наступного дня зазначене питання вирішено та реєстрація податкових накладних підприємства відновлена.

Нагадуємо, що сервіс «Пульс» функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону:
(044) 454 16 13 або 0 800 501 007.