Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

У квітні на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 2 звернення

04.05.2018

Керівник товариства поскаржився, що Дніпропетровським управління Офісу, особисто не вручено довідку – розрахунок, а направлено лист на поштову адресу, чим порушено Порядок № 453. Порушення виправлено. Довідку вручено особисто головному бухгалтеру товариства.

Заявник звернувся із скаргою на нарахування Офісом податкового боргу на суму, що оскаржується. Офісом повідомлено про відсутність по зазначеним податковим повідомленням – рішенням податкового боргу.

Нагадуємо, що сервіс «Пульс» функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону:
(044) 454 16 13 або 0 800 501 007.