Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Інформація щодо звернень, які надійшли на сервіс «Пульс» з початку 2016 року

02.11.2016

Протягом січня – жовтня 2016 року Офісом великих платників податків ДФС розглянуто 114 звернень, що надійшли до антикорупційного сервісу «Пульс».

Питання, що порушувались у зверненнях, стосувалися:

роботи системи електронного адміністрування ПДВ; 

наявності податкового боргу у підприємства;

звітності та реєстрації накладних;

застосування податкової застави активів при оскарженні платником в суді фінансових санкцій;

опрацювання інтегрованих карток платника по платежам, належним до місцевого бюджету;

повернення на розрахунковий рахунок надміру сплачених підприємством коштів;

повернення вилучених під час обшуку грошових коштів;

стану розгляду звернення заявника;

отримання довідки про видачу коштів для заробітної плати.

За зазначений вище період до Офісу скарги на корупційні дії співробітників не надходили.

Нагадуємо, «Пульс» Державної фіскальної служби України – антикорупційний сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з платниками для боротьби  з негативними тенденціями, що заважають розвитку підприємницької діяльності.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону: (044) 284-00-07.