Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Інформація щодо звернень, які надійшли на сервіс «Пульс» з початку 2016 року

03.10.2016

Офісом великих платників податків ДФС протягом січня – вересня 2016 року всього було розглянуто 111 звернень, що надійшли до антикорупційного сервісу «Пульс».

Питання, що порушувались у зверненнях, стосувалися:

щодо роботи системи електронного адміністрування ПДВ; 

наявності податкового боргу у підприємства;

щодо звітності та реєстрації накладних;

щодо застосування податкової застави активів при оскарженні платником в суді фінансових санкцій;

щодо опрацювання інтегрованих карток платника по платежам, належним до місцевого бюджету;

щодо повернення на розрахунковий рахунок надміру сплачених підприємством коштів;

щодо повернення вилучених під час обшуку грошових коштів;

щодо стану розгляду звернення заявника;

щодо отримання довідки про видачу коштів для заробітної плати.

За вищезазначений період скарги на корупційні дії співробітників Офісу не надходили.

Нагадаємо, «Пульс» Державної фіскальної служби України – антикорупційний сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з платниками для боротьби  з негативними тенденціями, що заважають розвитку підприємницької діяльності.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону:
(044) 284-00-07.