Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

За червень 2018 року на сервіс «Пульс» надійшло 1 звернення

05.07.2018

Директор одного з товариств скаржився на надання неповної відповіді на його запит стосовно отримання публічної інформації та перевищення терміну відповіді. 

Фактично відповідь надана заявнику у встановлені законодавством терміни засобами поштового зв`язку. Щодо повноти надання відповіді, то слід зазначити, що не вся запитувана інформація відповідала критеріям публічної, так як стосувалася третіх осіб. Контролюючі органи зобов’язані не допускати розголошення інформації з обмеженим доступом, що одержується, використовується, зберігається під час реалізації функцій, покладених на контролюючі органи та мають право надавати відомості не інакше, як третім особам лише за згодою самого платника податків або за рішенням суду

Нагадуємо, що сервіс «Пульс» функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону: (044) 454 16 13 або 0 800 501 007.