Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Офіс великих платників податків підвів підсумки роботи за 2017 рік: більше 250 млрд грн надходжень, 615 судових справ, рекордні надходження від перевірок та інше

10.01.2018

Спеціалісти Офісу великих платників податків ДФС відзвітували про роботу у 2017 році.

За рік Офісом було забезпечено надходжень в сумі 250,3 млрд грн (на 30,3 млрд грн більше, ніж торік), в тому числі:

- ПДВ - 111 млрд грн;

- акциз - 62 млрд грн;

- податку на прибуток - 44,4 млрд грн.

Питома вага надходжень Офісу протягом усього року становить 57% від загальних податкових надходжень по Україні.

Податкове навантаження з ПДВ стабільно протягом року не опускається нижче 2,7% і є найвищим по країні. Аналогічно і навантаження з податку на прибуток є найвищим по Україні і становить 1,44%.

Аудит

Надходження від контрольно-перевірочної роботи стали рекордними і склали 2,9 млрд грн, що майже в 4 рази більше, ніж минулого року (0,7 млрд грн) і становить 2/3 загальної суми надходжень від контрольно-перевірочної роботи по всій Україні.

Юридичний підрозділ

У 2017 році було розглянуто 617 справ, з них 217 вже вирішено на користь Офісу із загальною сумою в 5,4 млрд грн, з них було підтверджено збитки у розмірі 1,5 млрд грн, а до бюджету вже надійшло 1,9 млрд грн.

Відшкодування ПДВ

За 2017 рік заявки на відшкодування ПДВ було складено 383 платниками на суму в 95,5 млрд грн, що на 24,7 млрд грн або на 35% більше, ніж торік. У 2017 році 382 підприємствам було відшкодовано 94,7 млрд грн - на 25 млрд грн або на 36% більше ніж в 2016 році. Надходження ПДВ за 2017 рік від платників  Офісу становлять 111 млрд грн. Таким чином, позитивне сальдо склало 16,3 млрд грн.

Відпрацювання ризикових транзакцій

Найголовніший пріоритет в частині відпрацювання фіктивних оборудок –не допустити декларування нікчемних правочинів та вжити максимальних зусиль по відшкодуванню завданих збитків, якщо подібні операції все-таки потраплять до звітності платників податків.

За рік Офісом було відпрацьовано (КПР заходи) фіктивних операцій на суму близько 1,7 млрд грн, що були фактично задекларовані великими платниками за 2016-2017 роки.

Результати обміну податковою інформацією

Протягом січня – грудня 2017 року до 29 країн світу направлено 170 спецзапитів, на які ми отримали 172 відповіді від 24 компетентних органів іноземних країн (вони надали фінансову звітність та інші первинні документи, сформулювали відповіді на запитання).

За результатами опрацювання отриманих відповідей протягом 2017 року по 13 платникам податків  проведено контрольно-перевірочні заходи, загальна сума донарахувань  разом із штрафними санкціями склала 796,9  млн грн, що на 259,9 млн грн більше ніж за 2016 рік, з них

-по виплатам процентів на користь англійських компаній, які не є бенефіціарними власниками донараховано – 629,9 млн грн, або 79% від загальної суми донарахувань;

-з питань трансфертного ціноутворення – 163,6 млн грн або 21%, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування з податку на прибуток у загальній сумі 2 040,2 млн грн.

Результати моніторингу контрольованих операцій та своєчасності/повноти подання звітів про контрольовані операції.

1245 платників податків подали звіти про контрольовані операції за 2016 рік (44% загальної кількості звітів по Україні та 95% по сумі).

За результатами проведеної роботи, у 2017 році 90 платників самостійно збільшили фінансовий результат до оподаткування (подано додаток ТЦ) за 2016 рік на суму 2 817,7 млн грн (у т. ч. 62 підприємствами подано уточнюючі декларації на суму 1 319 млн грн), що призвело до зменшення збитків на 1 357,9 млн грн та нарахування податку на прибуток у сумі 289,1 млн грн.

Зміни в обслуговуванні платників

Протягом поточного року за ініціативи Офісу до Порядку №1588 наказом №1125 внесені зміни (набули чинності з 20.03.2017), які дозволили:

-перевести в електронний формат подачу великими платниками Повідомлення за ф.№20-ОПП про наявність об’єкту оподаткування, яке подається до контролюючого органу протягом 10 робочих днів;

-в електронній формі направляти заяву за ф.№1-ОПП про зміну осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку, яка подається у 10-денний термін;

-скасовано такі довідки як 4-ОПП, 16-ОПП.

Крім цього, за ініціативи Офісу Мінфіном скасовано довідку про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, яка засвідчувалась в контролюючому органі та була підставою для прийняття до митного оформлення вантажів, проведення банківських операцій з валютними цінностями та здійснення інших видів зовнішньоекономічної діяльності.