Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Протягом серпня 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 7 запитів на публічну інформацію

03.09.2019

Протягом серпня 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 7 запитів на публічну інформацію, що на 11 запитів менше, ніж за відповідний період 2018 року.

Заявниками запитів є: 5 – юридичні особи, 2 – фізичні особи. Переважним способом подання запитів є: поштою – 3, електронною поштою – 3,            нарочно – 1.

За змістом запити стосувались інформаційних питань та надання копій документів.

Згідно з вимогами  статті  20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939–VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Офісу великих платників та його територіальних управлінь стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом серпня 2019 року до Офісу великих платників та його територіальних управлінь надійшло 5 звернень. Кількість звернень громадян за серпень 2018 року становить – 9 звернень.

Скарг на недоліки у роботі та корупційні дії працівників до підрозділів Офісу та територіальних управлінь не надходило.

За серпень 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення за результатом розгляду яких запитувачу у встановлені законодавством строки надано обґрунтовані відповіді.

Нагадуємо, «Пульс» Державної фіскальної служби України – сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону:
(044) 454 16 13 або 0 800 501 007.