Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт про роботу Енергетичної митниці ДФС із запитами на отримання публічної інформації, зверненнями громадян та повідомленнями на сервіс «Пульс» протягом січня - липня 2019 року

05.08.2019

З початку року до митниці надійшло 29 запитів на отримання публічної інформації.

В 2019 році до Енергетичної митниці ДФС надійшло поштою вісім запитів на отримання публічної інформації від громадської організації «Рабів до раю не пускають» щодо надання структури, штатного розпису митниці в цілому та окремих її структурних підрозділів, біографічних довідок керівників структурних підрозділів.

Крім того, на електронну поштову адресу для направлення запитів на публічну інформацію - em.gromada@customs.sfs.gov.ua, надійшло шістнадцять запитів на отримання публічної інформації від Корнієнка Віктора Євгеновича, журналіста, члена Національної спілки журналістів України. Запити стосувались надання інформації щодо Товта М.Й., який протягом 2018-2019 років займав керівні посади в Енергетичній митниці ДФС (12 запитів), а на даний час займає посаду начальника Черкаської митниці ДФС, як переможець конкурсу, та відряджений до митного посту «Західний» виконуючим обов’язки начальника поста. Запити журналіста стосувались, також, інших керівників відділів та секторів митного оформлення митного поста «Західний».

Один запит на отримання публічної інформації був надісланий до митниці Державною фіскальною службою України та відпрацьований відповідно до законодавства. Три запити від громадянки стосувались особливостей проведення митного оформлення на аміакопроводі. Один запит від фізичної особи про надання інформації про притягнення запитувача до відповідальності за порушення митних правил.

Відповіді та роз’яснення на ці запити були надані заявникам у встановлені терміни відповідно до чинного законодавства.

Основними виконавцями цих документів були відділи по роботі з персоналом, організації митного контролю та оформлення, протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії та сектори з питань запобігання та виявлення корупції, митної статистики, фінансування, бухгалтерського обліку та звітності та організації роботи. Співвиконавцями – юридичний сектор, головний державний інспектор з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації та інші структурні підрозділи митниці в межах своєї компетенції.

Також, наприкінці лютого до митниці надійшло звернення суб’єкта господарювання до «Урядового контактного центру» щодо митного оформлення товару у відділі митного оформлення «Миколаїв» митного поста «Південний». Звернення було оперативно та об’єктивно відпрацьовано, про результати повідомлено запитувача.

У звітному періоді до Енергетичної митниці ДФС надійшла скарга на дії державного службовця - про порушення законодавства співробітником митного поста «Західний». Інформація, наведена у скарзі, не підтвердилась.

Скарга громадянина була розглянута в межах компетенції структурних підрозділів митниці, про що надана відповідь заявнику згідно з чинним законодавством.

Також, у звітному періоді до Енергетичної митниці ДФС надійшов документ з ДФС, який розглядався як звернення громадянина та стосувався надання органам доходів і зборів результатів проекту Моніторингу нелегальної торгівлі тютюновими виробами, проведеного KANTAR Україна. Документ не потребував відповіді та був опрацьований структурними підрозділами митниці згідно з чинним законодавством.

Не було, зауважень, а також повторних, неодноразових та колективних звернень. Не надходили звернення та скарги інвалідів Великої Вітчизняної Війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», ветеранів військової служби та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту.

Не надходили звернення на антикорупційний сервіс «ПУЛЬС».

На виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929 (із змінами) в митниці організовано особистий прийом громадян.

З метою задоволення законних прав та інтересів громадян, своєчасного реагування на проблемні питання затверджено графіки особистого прийому, які підтримуються в актуальному стані та розміщені на субсайті Енергетичної митниці ДФС єдиного веб-порталу ДФС, а, також, на інформаційних стендах підрозділів митного оформлення митниці.

Наприкінці квітня на особистий прийом до декількох структурних підрозділів митниці записалась одна громадянка. Прийом відбувся в травні поточного року. Громадянці посадовими особами митниці були надані роз’яснення в межах компетенції митниці, повноважень органів доходів і зборів України та відповідно до законодавства щодо особливостей митного контролю та митного оформлення товарів на трубопровідному транспорті.