Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Стан розгляду звернень громадян Енергетичною митницею ДФС в січні – травні 2019 року

06.06.2019

У звітному періоді до Енергетичної митниці ДФС не надходили звернення громадян та звернення на антикорупційний сервіс «ПУЛЬС». Не було скарг, зауважень, а також повторних, неодноразових звернень. Не надходили звернення та скарги інвалідів Великої Вітчизняної Війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», ветеранів військової служби та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту.

В Енергетичній митниці ДФС першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного і своєчасного їх вирішення, підвищенню відповідальності посадових осіб за стан роботи з пропозиціями, заявами та скаргами громадян з дотриманням норм доброчесності та відкритості.

Особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Конституцією України та Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Наприкінці лютого до митниці надійшло звернення суб’єкта господарювання до «Урядового контактного центру» щодо митного оформлення товару у відділі митного оформлення «Миколаїв» митного поста «Південний». Звернення було оперативно та об’єктивно відпрацьовано, про результати повідомлено запитувача.

На виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929 (із змінами) в митниці організовано особистий прийом громадян.

З метою задоволення законних прав та інтересів громадян, своєчасного реагування на проблемні питання затверджено графіки особистого прийому, які підтримуються в актуальному стані.

Графіки особистого прийому громадян розміщені на субсайті Офісу великих платників податків ДФС єдиного веб-порталу ДФС, а, також, на інформаційних стендах підрозділів митного оформлення митниці.

Наприкінці квітня на особистий прийом до декількох структурних підрозділів митниці записалась одна громадянка. Прийом відбувся в травні поточного року. Громадянці посадовими особами митниці були надані роз’яснення в межах компетенції митниці, повноважень органів доходів і зборів України та відповідно до законодавства щодо особливостей митного контролю та митного оформлення товарів на трубопровідному транспорті

Слід зазначити, що в Енергетичній митниці ДФС постійно проводяться робочі зустрічі, «круглі столи» за участю провідних фахівців підрозділів митного оформлення митниці, підприємців, представників бізнесу, ЗМІ, громадських об’єднань та організацій у відповідних регіонах на актуальні теми впровадження. Зокрема, в лютому - березні проводились зустрічі з метою обговорення щодо переведення підприємств на обслуговування через «єдиний рахунок». Крім того, працівники митних постів проводять консультації з суб’єктами господарювання із нагальних питань постійно, в робочому порядку.

Звіти про стан роботи зі зверненнями громадян Енергетичної митниці ДФС щомісячно розміщуються на субсайті територіального органу офіційного веб-порталу ДФС.

В програму професійного навчання без відриву від роботи посадових осіб навчальних груп митниці в поточному році увійшли питання вивчення законодавства з питань звернень громадян.