Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Наші результати роботи зі зверненнями громадян

27.03.2019

Протягом січня – березня 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 106 звернень громадян, що на 67 звернень більше ніж за відповідний період 2017 року.

 

Усі звернення були індивідуальні та надійшли поштою в паперовій та електронній формі.

За змістом запити стосувались виконання рішення суду стосовно сплати ЄСВ та перевірки підпиємств.

Згідно з вимогами Закону України від 02.10.1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» відповіді на звернення надано у встановлені строки.

При цьому скарг на недоліки у роботі та корупційні дії працівників до підрозділів Офісу та територіальних управлінь не надходило.

Протягом січня – березня 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 34 запит на публічну інформацію, що на 12 запити менше, ніж за відповідний період 2017 року.

Заявниками запитів були юридичні особи – 22 та фізичні особи – 12.

Переважним способом подання запитів був поштою – 20, електронною поштою – 12, нарочно - 2.

За змістом, запити стосувались інформації про розрахунки з бюджетом та щодо  діяльності   підприємств.

Згідно з вимогами  статті  20 Закону України від 13.01.2011 року
№ 2939–VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Офісу та його територіальних управлінь стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

За січень – березень 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 9 звернень за результатом розгляду яких запитувачу у встановлені законодавством строки надано обґрунтовану відповідь.

Нагадуємо, «Пульс» Державної фіскальної служби України - сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону: (044) 454 16 13 або 0 800 501 007.