Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Протягом лютого 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 14 запитів на публічну інформацію

06.03.2019

Протягом лютого 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 14 запитів на публічну інформацію, що на 2 запити більше, ніж за відповідний період 2018 року.

Заявниками запитів є юридичні особи – 9, фізичні особи - 5. Переважним способом подання запитів є: поштою – 9, електронною поштою – 5, нарочно - 0.

За змістом, запити стосувались інформації щодо реєстрації податкових накладних, щодо кадрових та інформаційних питань.

Згідно з вимогами  статті  20 Закону України від 13 січня 2011 року
№ 2939–VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Офісу великих платників та його територіальних управлінь стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом лютого 2019 року фахівцями відділу забезпечено організацію розгляду звернень громадян, на які в установлені законодавством терміни відповідальними підрозділами надано відповіді заявникам. Кількість звернень громадян за лютий 2019 року становить - 1 звернення,  за лютий 2018 року - 1.

Звернення надійшло електронною поштою; за ознакою надходження звернення первинне; за видом – заява (клопотання); за суб`єктом – індивідуальне; за змістом стосувалось єдиного соціального внеску.

При цьому скарг на недоліки у роботі та корупційні дії працівників до підрозділів Офісу та територіальних управлінь не надходило.

За лютий 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення за результатом розгляду яких запитувачам у встановлені законодавством строки надано обґрунтовану відповідь.

Нагадуємо, «Пульс» Державної фіскальної служби України – сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону:
(044) 454 16 13 або 0 800 501 007