Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Результати роботи зі зверненнями громадян

04.02.2019

Протягом січня 2019 року Офісом та його територіальними управліннями отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 12 запитів на публічну інформацію, що на 2 запити менше, ніж за відповідний період 2018 року.

Заявниками запитів є юридичні особи – 12. Переважним способом подання запитів є: поштою – 10, електронною поштою – 1, нарочно - 1.

За змістом, запити стосувались інформації щодо реєстрація податкових накладних, щодо кадрових та інформаційних питань.

Згідно з вимогами  статті  20 Закону України від 13 січня 2011 року
№ 2939–VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Офісу великих платників та його територіальних управлінь стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом січня 2019 року звернень громадян та скарг на недоліки у роботі, на корупційні дії працівників до підрозділів Офісу та територіальних управлінь не надходило.

За січень 2019 року на сервіс «Пульс» надійшло 5 звернень за результатом розгляду яких запитувачу у встановлені законодавством строки надано обґрунтовану відповідь.

Нагадуємо, «Пульс» Державної фіскальної служби України – сервіс, який функціонує за принципом call-back, тобто спрямований на встановлення зворотнього зв’язку з фізичними та юридичними особами щодо дій та бездіяльності працівників органів ДФС.

Звернення платників приймаються цілодобово за номером телефону: (044) 454 16 13 або 0 800 501 007.