Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка щодо проведених заходів інформування платників та громадян про доступ до публічної інформації

04.01.2018

Дніпропетровське управління Офісу:

З метою забезпечення прозорості, достовірності та відкритості інформації про діяльність Дніпропетровського управління, інформування платників податків та громадян про доступ до публічної інформації проведені наступні заходи.

Проводиться  роз’яснювальна робота з питань застосування положень Закону України «Про доступ до публічної інформації» шляхом розміщення в друкованих виданнях, на веб-сайтах, інформаційних стендах, інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», оприлюднення та оновлення інформації про свою діяльність:оновлено інформацію на стендах щодо затвердженої структури Дніпропетровського управління та  основних положень про Дніпропетровське управління.

З метою підвищення професійного рівня в роботі зі зверненнями громадян, забезпечення дотримання вимог, визначених законодавчими актами при розгляді звернень громадян, у т.ч. тих, які надходять на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс», проведено виступи на занятті з економічного навчання  занятті з професійного навчання без відриву від роботи посадових осіб  відділу обслуговування платників на теми:

14.03.2017 року -   «Закон України «Про звернення громадян», зі змінами, внесеними  Законом України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». Про Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 р. за № 484/26929»;

25.05.2017  - основні положення Закону України «Про звернення громадян», зі змінами, та Закону України «Про інформацію»;

01.06.2017 - основні положення Закону України «Про доступ до публічної інформації», Закону України «Про адміністративні послуги»;

08.06.2017 - наказ ДФС України  від 08.11.2016 №916 «Про опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс «Пульс»;

14.09.2017 - наказ ДФС України від 12.07.2017 №475 «Про затвердження Порядку надання інформаційних послуг Контакт-центром ДФС України»;

12.10.2017 Закон України від 13.01.2011№2939-VI „Про доступ до публічної інформації”, зі змінами. Наказ Міністерства фінансів України від 10.03.2015 №309, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24 березня 2015 за №323/26768;

30.11.2017 Електронне звернення та електронна  петиція, порядок їх подання та розгляду (ст.23 прим. Закону України «Про звернення громадян»). Нормативно-правові акти правоохоронних органів, які визначають їхні права на отримання інформації відповідно до законів України «Про Національну поліцію», «Про службу безпеки України», «Про прокуратуру», «Про оперативно - розшукову діяльність», «Про контррозвідувальну діяльність», «Про національне антикорупційне бюро України);

07.12.2017 Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі та її територіальних органах, затверджений наказом Міністерства фінансів України 02 березня 2015 року №271, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 квітня 2015 року за № 484/26929, зі змінами.

14.12.2017  Технологічні картки надання  карток адміністративних послуг  щодо реєстрації РРО, КОРО, РК.

У серпні п.р. було проведено інвентаризацію  інформаційних карток надання адмінпослуг та зразків заяв до них, оновлені примірники направлені для розміщення на суб-саті Офісу ВПП та на сайті відкритих даних. Також були оновлені  зазначені матеріали на інформаційних стендах Дніпропетровського управління.

В домені sfs.gov.ua за адресою: vpp.sdpi.dp.propozicii@sfs.gov.ua. розміщено електронну поштову скриньку для збору  пропозицій та зауважень щодо якості надання Дніпропетровським управлінням Офісу ВПП   адміністративних послуг. Також на першому поверсі, в холі адміністративної будівлі управління розміщено скриньку для зауважень та пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг. Протягом звітного періоду пропозицій, заяв та скарг не надходило.

З метою належного інформування платників податків у питаннях, які стосуються  діяльності Дніпропетровського управління, застосування  норм Податкового кодексу, змін у законодавчих актах, які набрали чинності у 2017 році, виготовлено 27 видів  друкованої продукції. Підтримується в актуальному стані стенд «Доступ до публічної інформації», на якому щомісячно оприлюднюється Звіт про задоволення запитів на отримання публічної інформації Дніпропетровським управлінням.

Запорізьке управління Офісу:

В Запорізькому управлінні проведені заходи щодо інформування платників та громадян про доступ до публічної інформації. Зазначене питання висвітлювалось в засобах масової інформації, а саме: питання щодо порядку отримання публічної інформації та розгляду звернень громадян до органів ДФС висвітлювалися на ТВ-5 25.09.2017 та 18.12.2017 і 24.12.2017; на ТОВ «Радіо-3» 27.09.2017, 29.09.2017; 20.12.2017, 22.12.2017  і 25.12.2017 та на радіо «Запоріжжя ФМ» 02.08.2017, 22.09.2017 і 22.11.2017;

- в приміщенні Запорізького управління на стенді розміщено інформацію про порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації та зразок форми подання запиту, також систематично оприлюднюється інформація щодо розгляду запитів на отримання публічної інформації.

Зразки форм подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України, затвердженої Наказом №309, розміщено на субсайті та направлено на адреси електронної пошти платникам, які обслуговуються в Запорізькому управлінні.    

Скарги на дії або бездіяльність посадових осіб стосовно опрацювання запитів на отримання публічної інформації за 12 місяців 2017 року не надходили.

Львівське управління Офісу:

Львівським управлінням з метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» забезпечується розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону.

За даний період 2017 року  скарг не надходило.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу ДФС, посадової особи, що призвело до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня не встановлено.

За вказаний період  підготовлено та оприлюднено матеріали на субсайті Офісу великих платників податків ДФС з питань організації роботи сектору обслуговування платників Львівського управління.

Одеське управління Офісу:

За січень-грудень 2017 року фахівцями Одеського управління було розміщено інформацію для платників податків та громадян про доступ до публічної інформації на стенді.

За січень-грудень 2017 року до Одеського управління надійшло та було розглянуто 4 запита щодо надання публічної інформації.

2 запита надійшло  електронною поштою від юридичної особи ТОВ «Старгруп Торг» щодо укладання договору про визнання електронних документів та надання податкової  декларації з ПДВ за грудень 2016 року .

1 запит надійшов поштою від Громадської організації «Верховенство права» щодо надання інформації про посадових осіб, які здійснювали перевірки.

1 запит надійшов поштою від ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» про діяльність контрагента ТОВ «Август Пром».

Проблемні питанні при розгляді запитів не виникали.

Відповіді на усі запити надані своєчасно та в повному обсязі.

Харківське управління Офісу:

Харківським управлінням за 2017 рік проведено наступні заходи щодо інформування платників про доступ до публічної інформації:

- випущено власної друкованої продукції -  1 буклет, 1 листівка;

- проведено 5 занять по підвищенню кваліфікації для фахівців інспекції - 21.02.2017; 22.05.2017; 07.07.17; 07.08.17; 19.12.2017;

- оприлюднено інформацію  згідно  зі  ст.15  Закону України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», із змінами та доповненнями (далі - Закон 2939) на стенді,  розміщеному  на 1 поверсі   у приміщенні Харківського управління.

Офіс:

До Офісу за  2017 рік надійшло 155 запитів на публічну інформацію, які розглянуто в строки. Найпоширеніша тематика запитів: щодо реєстраційних даних платників податків; стосовно діяльності підприємств; щодо платіжних реквізитів;  відомостей про третіх осіб; стану надходження податків до бюджетів України по великим платникам; щодо заборгованості по заробітній платі.

З метою інформування платників податків та громадян про доступ до публічної інформації на територіальному суб-сайті Офісу (веб-портал ДФСУ) було розміщено: форми подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні Офісу із прикладом її заповнення.

На виконання вимог постанови «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835 відповідна інформація оприлюднюється  у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі на веб-сторінці Data.gov.ua. та на власному субсайті веб-порталу ДФС сервісі «Відкриті дані» (тестова версія) за посиланням http://officevp.sfs.gov.ua/

З метою підвищення професійного рівня в роботі, забезпечення дотримання вимог, визначених законодавчими актами при наданні відповідей на запити на публічну інформацію, проведені заняття з професійного навчання без відриву від роботи працівників.