Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Аналітична довідка щодо проведених заходів інформування платників та громадян про доступ до публічної інформації

05.04.2017

Дніпропетровське управління Офісу великих платників податків ДФС:

З метою забезпечення прозорості, достовірності та відкритості інформації про діяльність Дніпропетровського управління, інформування платників податків та громадян про доступ до публічної інформації проведені наступні заходи (з урахуванням показників Криворізького управління/відділення).

Проводиться  роз’яснювальна робота з питань застосування положень Закону України «Про доступ до публічної інформації» шляхом розміщення в друкованих виданнях, на веб-сайтах, інформаційних стендах, інформації, зазначеної у статті 15 Закону України „Про доступ до публічної інформації”, оприлюднення та оновлення інформації про свою діяльність.

З метою безперешкодної реалізації права громадян на особистий прийом Графік особистого прийому громадян в.о. заступника начальника – начальника Дніпропетровського управління  оприлюднено на інформаційному стенді в холі Дніпропетровського управління.

З метою підвищення професійного рівня в роботі зі зверненнями громадян, забезпечення дотримання вимог, визначених законодавчими актами при розгляді звернень громадян, у т.ч. тих, які надходять на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс», проведено виступи на занятті з економічного навчання працівників інспекції/ занятті з професійного навчання без відриву від роботи посадових осіб на теми:

14.03.2017 року - «Закон України «Про звернення громадян», зі змінами, внесеними Законом України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». Про Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929».

В домені sfs.gov.ua за адресою: vpp.sdpi.dp.propozicii@sfs.gov.ua. розміщено електронну поштову скриньку для збору пропозицій та зауважень щодо якості надання Дніпропетровським управлінням адміністративних послуг. Також на першому поверсі, в холі адміністративної будівлі управління розміщено скриньку для зауважень та пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг. Протягом звітного кварталу пропозицій, заяв та скарг не надходило.

З метою належного інформування платників податків у питаннях, які стосуються діяльності Державної фіскальної служби, Дніпропетровського управління, застосування норм Податкового кодексу, змін у законодавчих актах, які набрали чинності у 2017 році, виготовлено 12 видів  друкованої продукції. Підтримується в актуальному стані стенд «Доступ до публічної інформації», на якому щомісячно оприлюднюється Звіт про задоволення запитів на отримання публічної інформації, які надійшли до Дніпропетровського управління.

 

Запорізьке управління Офісу великих платників податків ДФС:

В Запорізькому управлінні проводяться заходи щодо інформування платників та громадян про доступ до публічної інформації:

- в приміщені Запорізького управління на першому поверсі на стенді розміщено інформацію про порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації та зразок форми подання запиту, також щоквартально оприлюднюється інформація щодо розгляду запитів на отримання публічної інформації;

-  зразок форми подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України, затвердженої Наказом №309, розміщено на субсайті та направлено на адреси електронної пошти платникам, які обслуговуються в Запорізькому управлінні;

Скарги на дії або бездіяльність посадових осіб стосовно опрацювання запитів на отримання публічної інформації за І квартал 2017 року не надходили.

 

Львівське управління Офісу великих платників податків ДФС:

Львівським управлінням з метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» забезпечується розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону.

За І квартал 2017  року  до Львівського управління надійшло 9 запитів на публічну інформацію.  Заявниками запитів є: юридичні особи – 7, фізичні особи - 2.

За змістом, запити стосувались інформації щодо: інформації, яка міститься в інтегрованій картці платника податку; щодо основних економічних показників управління; щодо сум відшкодованого ПДВ та виданих податкових векселів організації; щодо стану розрахункових рахунків організації; щодо надання реквізитів рахунку для сплати авансового внеску з податку на прибуток, шодо плану-графіку проведення документальних планових перевірок, щодо наявності податкових зобов’язань перед бюджетом, щодо податкового та бухгалтерського обліку, щодо фінансово-господарської діяльності.

Згідно з вимогами  статті  20 Закону України від 13.01.2011 року № 2939–VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на 9 запитів надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Львівського управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Одночасно повідомляємо, що за І квартал 2017 року оприлюднено 3 матеріали на субсайті щодо інформування платників та громадян про доступ до публічної інформації.

 

Одеське управління Офісу великих платників податків ДФС:

За І квартал 2017 року фахівцями Одеського управління було розміщено інформацію для платників податків та громадян про доступ до публічної інформації на стенді. Проблемні питання при розгляді запитів не виникали.

 

Харківське управління Офісу великих платників податків ДФС:

Харківським управлінням за І квартал 2017 року проведено наступні заходи щодо інформування платників про доступ до публічної інформації:

- випущено власної друкованої продукції -  1 буклет, 1 листівка;

- 21.02.2017 проведено 1 заняття по підвищенню кваліфікації для фахівців інспекції;

- оприлюднено інформацію згідно зі ст.15 Закону України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», із змінами та доповненнями на стенді, розміщеному на 1 поверсі у приміщенні управління.

До Харківського управління за 1 квартал 2017 року надійшов 1 запит на інформацію від ТОВ «ТД «Сокіл». Відповідь надано у встановлений законодавством термін.

Відповідно до вимог постанови «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835 систематично оприлюднюється інформація  у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі  на веб-сторінці Data.gov.ua

   

Офіс великих платників  податків ДФС:

До Офісу за І квартал 2017 року надійшло 33 запити на публічну інформацію, які розглянуто в строки. Найпоширеніша тематика запитів: щодо реєстраційних даних платників податків; стосовно діяльності підприємств; щодо платіжних реквізитів;  відомостей про третіх осіб; стану надходження податків до бюджетів України по великим платникам; щодо заборгованості по заробітній платі.

З метою інформування платників податків та громадян про доступ до публічної інформації на територіальному суб-сайті Офісу (веб-портал ДФСУ) було розміщено: форми подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні Офісу із прикладом її заповнення.

На виконання вимог постанови «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 року №835 оприлюднюється відповідна інформація  у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі на веб-сторінці Data.gov.ua.